31.9 C
Pals
Dimecres, 2 juliol 2025
- Publicitat -

El temps 18-04-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui esperem una jornada força assolellada amb alguns núvols sobretot a primeres hores del matí. Les temperatures es mouran entre els 22º de màxima i els 7º de mínima.

I de cara a dimecres creixeran algunes nuvolades més intenses i notarem la baixada de les  temperatures.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:10:28

Carme Álvarez (Restaurant Godard): “Intentem fugir del típic restaurant de costa”

La Carme Álvarez, del Restaurant Godard de Sant Pol, explica a De cap a cap com han creat una proposta gastronòmica amb identitat pròpia, fugint del típic restaurant de costa. Amb cuina d’autor, producte de proximitat i una ubicació privilegiada, Godard aposta per l’originalitat i l’honestedat culinària. Una entrevista plena d’estima per la professió.

Altres notícies