El temps 20-06-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui es manté el sol i igual que ahir, creixeran alguns bancs de núvols baixos i boires prop de la costa que faran augmentar la situació de xafogor però que amb el pas de les hores es retirant i quedarà un dia assolellat. Temperatures entre els 34º de màxima i els 16 de mínima.

Atenció perquè el servei meteorològic de Catalunya activa l’avís per calor a les comarques de l’Alt i Baix Empordà, Gironès i la Selva.

I de cara als propers dies, no veiem massa canvis encara.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Oncoswim bat rècords en la seva desena edició amb prop de 118.000 euros recaptats per a la recerca contra el càncer

La travessia solidària entre l’Estartit i Calella de Palafrugell ha reunit 33 equips i prop de 200 participants, mentre que la Milla Solidària ha sumat 225 nedadors. Els fons es destinaran a la investigació del càncer de mama triple negatiu i al suport a pacients oncològics.

Altres notícies