El temps 23-08-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dimecres dia de nou assolellat tan al matí com a la tarda i amb temperatures que es mouran entre els 32º de màxima i els 18º de mínima.

Els pròxims dies, dijous esperem algunes nuvolades ja de bon matí, amb el pas de les hores anirà marxant i aquesta situació s’anirà repetint amb nuvolositat més intensa sobretot el dissabte.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Fira de Brocanters omple la Bisbal d’Empordà durant la Diada

La Bisbal d’Empordà va registrar una gran afluència de públic durant la Fira de Brocanters, Col·leccionisme i Joguines. La cita va reunir una vintena llarga d’expositors al passeig Marimon Asprer. La trobada de cotxes clàssics va aplegar prop de 200 vehicles. La jornada també va incloure propostes gastronòmiques, visites patrimonials i activitats al carrer.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies