18.8 C
Pals
Dimecres, 18 juny 2025
- Publicitat -

Estabilitat meteorològica amb sol i gran amplitud tèrmica

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui seguirem amb la dinàmica de la tranquil·litat anticiclònica i gran amplitud tèrmica, a la nostra comarca del Baix Empordà. L’aire de tramuntana, ja més moderat, es veurà reflectit al cel perquè no esperem cap impediment perquè el sol llueixi. I això ens donarà la sensació de bonança al migdia, que es reforçarà amb la temperatura màxima que podrà arribar als 17ºC.

El contrast tèrmic entre el dia i la nit és molt gran, i per exemple ahir l’amplitud tèrmica va ser superior als 20ºC a la Bisbal d’Empordà, partint del -3.6ºC de mínima i assolint els 17,1 ºC al migdia.

De bon matí, l’ambient gèlid es respira a tot arreu de la comarca i estem marcant temperatures molt negatives, fins ben bé a la línia costanera. I pels següents dies, fins ben bé dissabte, es confirmarà l’augment de les temperatures diürnes, deixant encara matins de glaçades generals a tota la comarca.

- Publicitat -
- Publicitat -

Atlètic Pals

El diumenge 8 de juny, a la tarda-vespre, quan la Dolors Bassa, ens explicava la seva experiència com a...

Altres notícies