Menys sol en un divendres parcialment tapat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner construccinos versan

A les portes del primer cap de setmana de febrer hem de parlar d’un petit canvi de temps en la tendència dels dies anteriors. El dia ha començat amb núvols baixos o boires costaneres i en zones enclotades, i al llarg del dia el cel no serà del tot radiant, amb intervals de núvols mitjans i alts. La temperatura anirà dels 0-3ºC de mínima fins als 16-18ºC de màxima.

Dissabte dia amb cel parcialment ennuvolat. Els núvols poden ser més abundants cap a la tarda, quan no es pot descartar que s’escapin algunes gotes al sector sud de la Costa Brava, tot i que la precipitació, de produir-se, seria de caràcter feble i poc abundant.

Entre la nit de dissabte i matí de diumenge entrada moderada de Tramuntana i la setmana acabarà amb un diumenge més assolellat, però encara amb alguns intervals de núvols.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Carbonera de Forallac celebra 30 anys al mas Frigola amb l’encesa d’una nova edició

La Carbonera de Forallac ha començat una nova edició aquest 12 d'octubre a Sant Climent de Peralta. Enguany celebra 30 anys al mas Frigola, amb una encesa d'honor protagonitzada per Casa Martell de Fonteta. La cuita s'allargarà fins a l'1 de novembre. El programa també inclou visites gratuïtes i l'estrena d'un documental sobre la història de la iniciativa.
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà

Altres notícies