5.6 C
Pals
Dijous, 29 gener 2026

Torna l’ambient assolellat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dijous retorna el temps assolellat i sense els ruixats d’ahir, que van ser minsos acumulant sols fins a 1 mm a La Bisbal d’Empordà i Torroella de Montgrí.

Durant el matí vent de Tramuntana de força entre fluix i moderat, a la tarda més restringit a l’extrem nord i a la resta del Baix Empordà marinada o Garbí fluix a la tarda.

Tot i l’ambient més sec i agradable al matí a causa del lleuger vent del nord, la darrera matinada ha tornat a ser tropical amb una temperatura mínima que no ha baixat dels 20 ºC a bona part de la comarca. La màxima es situarà avui entre els 30 i 32 ºC.

A la costa tenim maror, onades de més d’un metre al matí, tendència a millorar cap al vespre, però essent superiors a mig metre també demà.

Els dies vinents s’imposa el sol i demà ens acompanyarà la Tramuntana amb cops màxims d’entre 40 i 50 km/h.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:18:16

Els Descarrilats: “Anem enfeinats fins l’últim moment, però el premi es veure la cara del públic”

Els membres de la colla “Els Descarrilats” estan ultimant els preparatius per al Carnaval, amb la il·lusió intacta malgrat les dificultats. Entre l'esforç per acabar les carrosses a temps i les esperades disfresses fetes a mà, els Descarrilats esperen que el resultat d'aquest any sorprengui el públic i els jurats.

Altres notícies