22.4 C
Pals
Dimecres, 20 agost 2025
- Publicitat -

Estat del cel variable amb més inestabilitat al final del dia

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui el dia seguirà insegur i variable. Tindrem un dia amb nuvolades, que en principi al matí no seran tan efectives i deixaran veure algun raig de sol. De cara a la tarda, i sobretot més al vespre i nit, esperem una nova pertorbació que ens farà ploure. Però això ja seria durant la tarda i més acabant la jornada d’avui i començant la de demà. La probabilitat de ruixats més eficients l’esperem entrada la nit.

Avui, tot esperant el nou episodi tindrem algunes mostres de canvi i això es veurà amb dos variables: amb el progressiu ennuvolament del cel i amb vent de  garbí que bufarà moderat, sobretot de cara al migdia i la tarda.

Pel què fa a temperatures avui no seran gaire càlides al migdia perquè en prou feines arribarem als 15 graus. Però, per contrapartida, no tenim temperatures gens fredes ara al matí, que són de l’ordre dels 4-6 graus, a la comarca.

Pels propers dies seguirem parlant d’inseguretat que ens portarà dies amb poc protagonisme del sol, tot esperant un final de setmana que podria portar un període d’uns dies de máxima inestabilitat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Michael Bublé tanca la 25a edició del Cap Roig Festival amb un concert magistral

Michael Bublé tanca l'edició del vint-i-cinquè aniversari de Cap Roig amb un concert magistral, on s'ha acompanyant d'una banda plena de música talentosos que han conquerit al públic assistent amb un concert curt però intens.

Altres notícies