Dimecres mig ennuvolat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimecres ha començat amb núvols baixos, boirines i algun plugim residual de la passada matinada que desapareix ràpidament aquest matí, acumulant les darreres 24h entre 6 i 12 mm al Baix Empordà. La resta de jornada tindrem un cel parcialment cobert i temperatura amb poca amplitud tèrmica entre els 8 ºC de mínima i els 13 ºC de màxima. Durant la propera matinada i primera hora de dijous al matí es poden repetir plugims. 

Convé destacar l’avís de perill per mala mar que ha emès el Servei Meteorològic de Catalunya, per onades que poden superar els 2,5 metres  a la costa empordanesa amb mar de fons de component est. 

Demà matí més tapat i temps insegur, però en general s’obriran més clarines entre migdia i tarda i la temperatura pujarà fins als 18 ºC de màxima.   

- Publicitat -
- Publicitat -

El BARTS Festival s’acomiada amb més de 68.000 assistents en una primera edició d’èxit al Poble Espanyol

El BARTS Festival va tancar aquest dissabte la seva primera edició al Poble Espanyol amb un balanç molt positiu, tant pel que fa a l’assistència com a la resposta del públic. El concert de Morrissey va posar el punt final a un mes gairebé ininterromput de música en directe que ha aplegat més de 68.000

Altres notícies