Inici del dia amb cel serè i progressiu ennuvolament a la tarda

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dijous de contrastos al cel: primer tindrem una primera part del dia bastant assolellada, amb estabilitat i absència de nuvolositat compacta.

Aquestes clarianes seguiran, a partir del migdia, amb un progressiu ennuvolament del cel a la tarda i creixement de nuvolades a l’interior del quadrant nord-est català. No es pot descartar que alguna tempesta pugui arribar també al Baix Empordà durant la tarda, situació que es pot reproduir demà divendres amb més contundència, puntualment amb pluja intensa de més de 20 mm en mitja hora acompanyada de tempesta i localment calamarsa.

Ahir, encara vam tenir ambient una mica xafogós, tot i que les temperatures van moderar-se per efecte de la manca d’insolació. Però avui ja podrem gaudir d’una temperatura mínima més fresca, al voltant dels 15 ºC a la comarca. Al migdia no serà tan diferent la temperatura màxima com les de les últimes jornades i quedarà semblant als 30 ºC. I pels propers dies la temperatura quedarà a la banda mitja.

- Publicitat -
- Publicitat -

Bryan Adams agraeix la tasca dels Bombers de les Gavarres en l’obertura del Cap Roig Festival

Bryan Adams ha inaugurat el Cap Roig Festival amb un concert en format acústic i íntim. El cantant canadenc ha aprofitat l'actuació per reconèixer la feina dels Bombers que treballen en l'incendi de les Gavarres. El públic ha omplert el recinte i ha acompanyat l'artista en un recorregut pels grans èxits d'una trajectòria de més de quaranta anys.

Altres notícies