Boirines a primera hora, sol i ambient primaveral

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dijous l’estabilitat i l’augment de les temperatures serà el titular del dia. I això combinat amb el sol que lluirà pràcticament sense impediments farà que la jornada sigui molt primaveral i de màniga curta.

Només a primera hora, i a primera línia costanera podrem tenir alguns núvols baixos o boirines que impediran la bonança. Però de seguida s’imposarà l’escalfor de l’astre rei i això farà pujar les temperatures.

Esperem una bona pujada de temperatures màximes. Seran ben bé dos o tres graus més que ahir, i ens plantarem a valors entre els 18 i els 20ºC. Les temperatures mínimes seran lleugerament més baixes, properes als 4ºC.

Després de la pujada de la temperatura d’avui, esperem els següents dies amb normalització dels termòmetres però sense deixar l’ambient primaveral.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

La Biennal de Fotografia Xavier Miserachs inaugura la 14a edició amb onze exposicions a Palafrugell

La Biennal proposa exposicions de fotografia dedicades a grans autors internacionals com Dorothea Lange o Sergio Larraín i a fotògrafs vinculats al territori com Txema Salvans, Carles Palacio o Gabriel Culladó.

Altres notícies