9 C
Pals
Dimarts, 23 desembre 2025
- Publicitat -

Dimecres assolellat a l’espera de pluja per demà

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui tindrem un dia en conjunt assolellat o amb algun núvol poc abundant. Així i tot, les condicions atmosfèriques no són pas d’estabilitat i hi ha suficient energia disponible per fer créixer nuvolades al migdia, però tal com va passar ahir, aquest creixement de núvols de tempesta afectaran amb major probabilitat punts de l’interior de Catalunya, deixant el Baix Empordà al marge.
L’ambient serà força suau o càlid amb una temperatura que anirà dels 12-14ºC de mínima als  24-26 ºC de màxima.

Cap a la propera nit s’incrementa la inestabilitat amb l’arribada d’un nou embossament d’aire fred en altura que ens portarà pluja a partir la matinada i matí de dijous. Demà temps  entre mig i a estones força ennuvolat i amb risc de ruixats, localment acompanyats de tempesta, i una temperatura que baixa lleugerament entre els 21 i 23ºC de màxima. A partir de divendres i pel cap de setmana predomini del sol.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital desplega una programació especial de Nadal amb actualitat, ficció sonora, música i una gran cita en directe

Ràdio Capital estrena una programació especial de Nadal que s’emetrà els dies 25 i 26 de desembre, i l’1 i 6 de gener de 2026. L’emissora ofereix resums informatius de l’Empordà, ficció sonora, especials musicals, contes de Nadal i el programa especial de Cap d’Any, amb una gran festa en directe.

Altres notícies