12.6 C
Pals
Dissabte, 3 maig 2025
- Publicitat -

Darrers dies d’abril plujosos al Baix Empordà

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El darrer dilluns d’abril serà un dia gris, plujós i de poca amplitud tèrmica amb un termòmetre entre els 11 i 16 ºC.

Plourà de forma extensa a tot el Baix Empordà i en general la precipitació serà d’intensitat feble. Cap al vespre tendirà a minvar la precipitació, però de nou la matinada vinent tornarà a ploure i localment ho pot fer acompanyada de tempesta.

Demà nova jornada plujosa i entre matí i migdia de dimarts pot ploure amb moderada intensitat i algun xàfec tempestuós d’abast local.

A mitjà termini, dimecres i dijous més variabilitat al cel, però encara amb inestabilitat i risc de nous ruixats. El mes de maig començarà relativament fred, a l’espera d’una recuperació de la temperatura i temps més estable pel cap de setmana.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies