10.9 C
Pals
Dimarts, 3 febrer 2026

Calor a ratlla amb variabilitat al cel

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimarts amb una mica de tot amb variabilitat al cel: en línies generals farà força sol, però el dia ha començat amb núvols a primera hora i amb algun petit ruixat.

La Tramuntana encara bufarà al matí, però el pas de la cua frontal ens portarà un canvi en la direcció de vent, passant a sud de força feble. Això es notarà també en l’estat de la mar que continuarà lleugerament alterada al matí amb maror, tendint a millorar a marejol cap al final de la jornada. Pel que fa a temperatura, la mínima aquesta passada matinada s’ha situat entre els 16 i 18ºC al Baix Empordà i la màxima quedarà lleugerament per sota els 30 ºC, per tant dia de calor a ratlla o calor moderada.

Demà i dies vinents, temps majoritàriament assolellat, calor moderada i serà més cap a finals de setmana quan sí que parlarem d’un ascens més pronunciat de la temperatura.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detingut un home a Platja d’Aro per intentar comprar un mòbil amb documentació falsa

La Policia Local de Platja d’Aro ha detingut un home que volia comprar un mòbil amb documentació falsa. Els...

Altres notícies