Dilluns d’extenses gelades al Baix Empordà

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Dilluns ha començat amb gelades generals al Baix Empordà, arribant a la mateixa línia de la costa i temperatura mínima entre -2ºC i fins a -5 ºC a l’interior de la comarca.

El dia serà majoritàriament assolellat i la temperatura diürna puja una mica respecte ahir al voltant dels 12 ºC. Avui, després de dues setmanes ja podem donar per finalitzat l’episodi de Tramuntana, que els darrers dies ha bufat amb més o menys intensitat, però de forma contínua com feia temps que no ho feia. Aquesta setmana el vent serà fluix i també l’estat de la mar molt més tranquil.

Demà  i propers dies ambient fred, es poden repetir gelades però cada vegada seran menys extenses i la temperatura tendirà a pujar els primers dies de febrer.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Castell d’Aro, Platja d’Aro i s’Agaró vol apostar per la diversificació i la desestacionalització del model turístic

La regidora de turisme i promoció econòmica de l’Ajuntament, Imma Gelabert, explica que la voluntat del municipi és poder allargar la temporada turística més enllà dels mesos d’estiu.
- Publicitat -
banner maxilostetic

Altres notícies