Dilluns d’extenses gelades al Baix Empordà

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dilluns ha començat amb gelades generals al Baix Empordà, arribant a la mateixa línia de la costa i temperatura mínima entre -2ºC i fins a -5 ºC a l’interior de la comarca.

El dia serà majoritàriament assolellat i la temperatura diürna puja una mica respecte ahir al voltant dels 12 ºC. Avui, després de dues setmanes ja podem donar per finalitzat l’episodi de Tramuntana, que els darrers dies ha bufat amb més o menys intensitat, però de forma contínua com feia temps que no ho feia. Aquesta setmana el vent serà fluix i també l’estat de la mar molt més tranquil.

Demà  i propers dies ambient fred, es poden repetir gelades però cada vegada seran menys extenses i la temperatura tendirà a pujar els primers dies de febrer.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:45:59

Sílvia Paneque garanteix prop de 50 milions per a les carreteres del Baix Ter i defensa el tren-tram i la transició energètica com a...

Sílvia Paneque garanteix una inversió d’uns 50 milions d’euros per arranjar les carreteres del Baix Ter i defensa el tren-tram com a solució de futur per a la mobilitat. La consellera també avala la plataforma experimental d’eòlica marina al golf de Roses abans de decidir si hi haurà parc comercial.

Altres notícies