El viatge de les paraules 2×14 – Llibres i viatges per l’estiu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El viatge de les paraules 2x14 - Llibres i viatges per l'estiu
Loading
/

En aquest nou capítol del Viatge de les paraules teniu una selecció de propostes literàries per aquest estiu, des de llibres de butxaca als clàssics indispensables.

A Mapa de… hem fet un viatge a través del turisme solidari per l’Índia, Guatemala, Senegal i Guinea Bissau.

Finalment, a Destinació Empordà fem un passeig per la Costa Brava gràcies a llibres de fotografia que ens transporten fins als anys 60. Com creieu que ha canviat el paisatge?

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El Consell Comarcal del Baix Empordà aprova les bases del pressupost del 2027 i un nou pla per a la diversitat

També ha validat un nou pla per a la diversitat afectiva, sexual i de gènere. Entre els acords destaquen la continuïtat dels menjadors escolars, la col·laboració amb Jafre i Regencós i la renúncia del conseller Jordi Carol.
- Publicitat -

Altres notícies