Els bombers controlen un incendi proper a una urbanització de Castell d’Aro

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els bombers de la Generalitat aconsegueixen controlar un incendi que s’ha declarat a les 3 de la tarda a la urbanització Can Semí de Castell d’Aro. El foc ha cremat rostolls, al costat dels jardins d’unes cases. Els veïns han estat evacuats preventivament. S’hi han mobilitzat sis dotacions dels bombers.

El regidor de Protecció Civil, Pep Solé, apunta les espurnes d’uns treballs en una finca forestal com a inici de l’incendi. El regidor també ha felicitat la tasca dels cossos d’emergència i ha destacat el pendent de la zona.

https://twitter.com/nuropa60/status/887666620583247876

- Publicitat -
- Publicitat -

Detingut un home per presumptament agredir un agent durant un incident a l’Hospital de Palamós

Els fets van tenir lloc al centre hospitalari, on l'home, que presumptament increpava personal sanitari, hauria reaccionat de manera violenta durant la intervenció policial i hauria agafat pel coll un dels agents.

Altres notícies