Els empresaris begurencs treballen en “productes conjunts”

L'ajuntament vol que les empreses turístiques coneguin totes les activitats que ofereixen per oferir turisme d'experiències

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Els empresaris begurencs treballen en "productes conjunts"
Loading
/

Trenta empresaris de Begur, majoritàriament del sector hoteler, han participat aquest dimecres en una jornada de treball amb l’objectiu de crear un “producte conjunt“. El consistori pretén que els empresaris es coneguin entre si i sorgeixin sinergies. Ho ha explicat a Ràdio Capital el regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Eugeni Pibernat.

La idea és que els hotels i les diferents empreses de serveis coneguin totes les activitats que fan cadascuna per tal d’oferir turisme d’experiències.

L’ajuntament vol repetir la iniciativa amb agències immobiliàries i càmpings.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal d’Empordà presenta la rehabilitació de les Voltes amb una primera fase ja aprovada

L’actuació se centra en restaurar els elements estructurals i eliminar humitats per recuperar aquest espai emblemàtic del centre històric.

Altres notícies