19.3 C
Pals
Dilluns, 23 febrer 2026

Els Mossos identifiquen l’home que es va suïcidar i va ser trobat prop de les illes Medes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra han identificat l’home que va ser trobat mort al mar a prop de les Illes Medes el 30 d’agost. Segons informa el Punt Avui, l’home era estranger i va deixar una nota de suïcidi. Això confirma la tesi dels forenses que el tret que tenia a la boca se l’havia fet ell mateix.

Una barca d’arrossegament de Roses va pujar el 30 d’agost a la seva xarxa el cos d’un home sense vida. Es trobaven pescant a unes 4’5 milles de les illes Medes. El cadàver portava samarreta negra, uns pantalons de xandall grisos i xancletes.

La policia va determinar que el cos feia poc temps que era a sota l’aigua, ja que tenia el que semblava un cop al cap que encara sagnava i presentava pocs símptomes de descomposició.

Ara bé, un cop analitzat el cos, s’ha sabut que el suposat cop era la sortida d’una bala que ell mateix s’hauria disparat amb una arma d’un calibre de 8 o 9 mil·límetres.

- Publicitat -
- Publicitat -

Pals impulsa el cicle Ca la Pruna, cultura viva amb activitats gratuïtes durant tot l’any

El programa inclou xerrades, tallers i debats per a tots els públics. Les activitats es faran a l’Auditori de Ca la Pruna i començaran aquest febrer amb propostes sobre el tren petit, el dret al propi cos i els eclipsis solars.

Altres notícies