17.9 C
Pals
Dimarts, 9 setembre 2025
- Publicitat -

Enèsima jornada de cel tapat i ruixats localment intensos

Isaac Vilà
Isaac Vilà
L'Estartit, 2000. M'agrada estar sempre a prop del mar on practico moltes activitats. Soc geògraf, regatista i jutge de regates de vela. La meteorologia m'ha fascinat sempre, per la connexió què tinc amb els esports aquàtics i a l'aire lliure. Sempre tinc un ull posat al cel i a la mar. Actualment, també faig el temps del cap de setmana a ElNacional.cat.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Continuem amb la inestabilitat i vents de llevant. Avui dijous nova jornada amb cel tapat i precipitacions intermitents, d’anar fent, però que localment poden deixar acumulats importants en poca estona.

Temperatures sense canvis, poca diferència entre el dia i la nit. Valors al voltant dels 18 graus.

A la mar, seguirà el vent de llevant, no gaire intens, i a poc a poc, s’anirà remenant la mar de fons.

Demà divendres, continuarem amb núvols i algun ruixat.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival Altaveu celebra 36 anys amb premis, descobertes i identitat sonora

Sant Boi tornarà a ser l’epicentre musical de l’11 al 14 de setembre amb una nova edició del Festival Altaveu, que enguany arriba a la seva 36a edició. Com ja és tradició, la cita s’obrirà amb un dels moments més especials: la cerimònia dels Premis Altaveu, que tindrà lloc el dimecres 10 de setembre a

Altres notícies