21.7 C
Pals
Dimarts, 8 juliol 2025
- Publicitat -

Es cancel·la el Festival d’Eurovisió 2020

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La pandèmia mundial que hi ha a tot el món ha provocat moltes cancel·lacions de concerts i ara es confirma que enguany tampoc se celebrarà el Festival d’Eurovisió que havia de tenir lloc el mes de maig a Rotterdam.

La UER ha decidit cancel·lar la celebració del festival, ja que suposa un gran esforç de producció de milers de treballadors, així com el desplaçament d’un bon grapat de persones, artistes, periodistes i seguidors, motiu més que suficient per suspendre la celebració del certamen.

És la primera vegada en 64 anys que es cancel·la el festival.

L’entrada Es cancel·la el Festival d’Eurovisió 2020 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:21:57

Guillem Balagué: “Lamine Yamal està preparat per la derrota, i això és més difícil que estar preparat per guanyar”

Guillem Balagué ha visitat De cap a cap per parlar del Liverpool, Lamine Yamal, Maradona i l’actualitat del Barça. Ha avançat un reportatge en preparació per a 60 Minutes i ha ofert una mirada crítica i emotiva sobre el futbol i els seus protagonistes. Una entrevista plena de passió i lucidesa.

Altres notícies