13.1 C
Pals
Diumenge, 14 desembre 2025
- Publicitat -

Es cancel·la el festival Glastonbury 2021

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Males notícies per la música en directe, Michael Eavis i la seva filla Emily, responsables del Festival de Glastonbury han emès un comunicat on anuncien que l’edició del 2021 tal com va passar amb la del 2020, no es podrà celebrar a causa de la situació de la Covid-19.

El festival acostuma a celebrar-se la segona quinzena del mes de juny, i tot i que des del festival s’indica que han remogut cel i terra per evitar prendre aquesta decisió, s’ha fet evident que enguany tampoc es podrà dur a terme el festival. Lamenten una vegada més les persones que havien adquirit les 50 lliures de l’entrada el 2019 i que l’havien mantingut pel 2021 i expliquen que la podran seguir guardant pel 2022.

Aquesta cancel·lació deixa molt tocat el futur dels festivals i ara per ara és una incògnita si el Primavera Sound, el Sónar i la resta de festivals del nostre país es podran celebrar amb total normalitat.

Tenint en compte que el Regne Unit va més avançat que el nostre país pel que fa a la vacunació dels seus habitants, el fet que el festival més important del país cancel·li la seva edició d’enguany no és molt esperançador pels organitzadors de música en directe del nostre territori. Tot i així des de Sanitat s’explica que preveuen que durant l’estiu el 70% de la població espanyola estigui ja vacunada.

L’entrada Es cancel·la el festival Glastonbury 2021 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La DOP Oli de l’Empordà presenta la seva nova collita a Figueres

Figueres ha acollit la presentació de la nova collita de l’Oli de l’Empordà, amb un oli verge extra de qualitat excel·lent. L’acte ha inclòs tastos, música i nous productes promocionals com un pack d’olis i un passaport per fer oleoturisme.

Altres notícies