Evacuat un home a la platja de Sant Antoni de Calonge

Els fets van ócorrer ahir al migdia quan un usuari de la platja va patir una indisposició

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va evacuar ahir al migdia un usuari de la platja de Sant Antoni de Calonge. La víctima havia patit una indisposició sobre les dues de la tarda a la zona de l’espgó de l’Amistat.

Segons informa Radio Palamós, a la zona s’hi van mobilitar un helicòpter i dues ambulàncies del SEM, la Policia Local de Calonge i Sant Antoni, i també els serveis de socorrisme de les platges que tenen contractat al municipi.

Per facilitar l’aterratge a l’helicòpter, va ser necessari desallotjar una part de la platja. Van aconseguir estabilitzar a la vítima i va ser traslladada a l’hospital Josep Trueta de Girona.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Hostal de La Gavina de S’Agaró rep un dels principals Premis G! de Turisme per la seva trajectòria

El reconeixement destaca gairebé un segle de trajectòria i la seva contribució a la projecció internacional de la Costa Brava. La gala també ha homenatjat, a títol pòstum, l'assessor turístic Josep Capellà Hereu.

Altres notícies