Florence + The Machine anuncia el disc “Dance Fever”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Florence + The Machine ha anunciat avui que el seu cinquè disc es dirà “Dance Fever” i que arribarà durant el mes de maig.

El disc serà un conte de fades de 14 cançons, tal com ha explicat l’artista. De moment ja n’hem pogut escoltar ‘King’ i ‘Heaven is Here‘, estrenada aquesta mateixa setmana.

Està previst que aquest mateix dimecres es pugui ja fer la prereserva del disc a través del seu web.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Florence Welch (@florence)

L’entrada Florence + The Machine anuncia el disc “Dance Fever” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Palau Solterra presenta una exposició que reivindica la fotografia vernacular com a memòria de la vida quotidiana

"Portes endins, els arxius dels altres" reuneix més de 300 fotografies vernaculars de la col·lecció de Jordi Baron. Comissariada per Fèlix Pérez-Hita, es podrà visitar fins al 15 de novembre i posa en valor les imatges anònimes com a patrimoni cultural i documental.

Altres notícies