27 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

Forallac distingeix la jove dissenyadora de Fonteta Mireia Sallés Foxà

Sallés ha estudiat el cicle formatiu de grau superior de Moda i Confecció a l'INS La Garrotxa i ha aconseguit el 17è lloc al mundial de formació professional celebrat a Hèlsinki

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Forallac ha fet una recepció oficial a Mireia Sallés, una jove de Fonteta que ha estat reconeguda pel seu èxit en els campionats de formació professional de Tecnologia de la Moda a nivell català, estatal i mundial.

Sallés ha estudiat el cicle formatiu de grau superior de Moda i Confecció a l’INS La Garrotxa i ha aconseguit el 17è lloc al mundial de formació professional celebrat a Hèlsinki. També ha guanyat el Premi Argó de la Universitat Autònoma de Barcelona amb un projecte d’empresa de confecció de roba interior feta de cotó i bambú, teixits biodegradables i reciclables.

L’Ajuntament de Forallac ha volgut reconèixer els èxits de Sallés amb una placa i una recepció oficial, en la qual la jove ha pogut explicar la seva experiència i reptes de futur i s’ha destacat el seu activisme en favor dels cicles formatius.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies