29.3 C
Pals
Dimecres, 18 juny 2025
- Publicitat -

Fracassa la mediació per intentar aturar la vaga d’ambulàncies

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Fracassa la mediació per intentar aturar la vaga d'ambulàncies
Loading
/

La mediació de la Generalitat per resoldre el conflicte entre l’empresa Transports Sanitaris de Catalunya i els treballadors ha fracassat. D’aquesta manera, els sindicats d’ambulàncies de les comarques gironines mantenen la vaga prevista per tots els divendres de manera indefinida a partir del dia 11 d’agost, durant les 24 hores.

Els sindicats veuen la situació enrocada i demanen que l’empresa que retiri dues propostes bans de poder seure a la taula a negociar: la proposta de repartiment d’horaris i mobilitat geogràfica que afecta 150 treballadors.

Els sindicats asseguren que l’empresa no està complint amb els requeriments que apareixen al conveni. Fernando Miguélez és el secretari general del sindi.cat, un dels sindicats convocants.

Si res no canvia, en dues setmanes començarà una vaga parcial i indefinida dels treballadors de les ambulàncies de les comarques gironines. Les aturades afectaran els divendres de 6 a 10 del matí i de 14 a 18 de la tarda.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Gremi de la Pagesia Catalana rebutja el decret per impulsar renovables i alerta de greus conseqüències per al món rural

El Gremi de la Pagesia Catalana s'oposa al nou decret llei del Govern que vol accelerar els projectes d'energies renovables. Denuncien que permet expropiar terres i perjudica greument la pagesia. Alerten d'un augment del despoblament rural, pèrdua d'autonomia alimentària i especulació del sòl. Reclamen protegir les terres agrícoles i situar les renovables en zones industrials o degradades.

Altres notícies