Gemma Humet presenta ‘Com vols que et parli jo de l’amor?’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

‘Com vols que et parli jo de l’amor?‘ és el primer avançament que ens ofereix la cantant Gemma Humet del nou disc que sortirà l’1 d’abril “Rere tot aquest fum” (Satélite K, 2022).

Aquesta cançó podríem dir que és la introducció d’un àlbum on Humet reflexiona sobre què vol dir estimar i concretament, sobre les incoherències a les que això ens fa arribar.

Pel videoclip d’aquesta cançó (i també per la propera que sortirà) ha comptat amb la direcció artística de Guillem Albà, que només amb les seves mans i el seu imaginari ha sabut captar a la perfecció l’essència d’aquesta cançó, que partint de la sensibilitat com a base, ha fusionat dos mons, a priori, molt diferents.”

L’entrada Gemma Humet presenta ‘Com vols que et parli jo de l’amor?’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Diputació de Girona destina més de mig milió d’euros a reparar les vies verdes afectades pels aiguats

La Diputació de Girona ha aprovat una partida de 525.000 euros per reparar les vies verdes afectades pels aiguats d'octubre. Les pluges van provocar desperfectes en diversos trams de les comarques gironines, especialment al Baix Empordà. Les actuacions permetran recuperar la seguretat dels itineraris, garantir la mobilitat dels usuaris i evitar nous danys davant futures precipitacions.
- Publicitat -
banner maxilostetic

Altres notícies