Gorillaz, Crystal Fighters, Sia o Death Cab For Cutie a la banda sonora del FIFA 2019

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

EA Sports ha presentat les 43 cançons que formaran part del FIFA 2019, que es podrà adquirir a partir del 28 de setembre a PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch i PC.

La banda sonora és més internacional que mai, amb artistes de 16 països diferents per fer del FIFA un dels jocs de referència a tot el món.

Entre els noms que trobem hi ha Sia, Diplo, Crystal Fighters, la banda virtual Gorillaz, el fenomen Childish Gambino, Jacob Banks, Young Fathers, Death Cab For Cutie o JP Cooper entre altres.

A través de Spotify hi ha una llista de reproducció creada que permet escoltar algunes d’aquestes 43 cançons.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós amplia fins als 800.000 € el pressupost per asfaltar carrers i millorar voreres aquest 2026

El Ple de Palamós ha aprovat augmentar fins als 800.000 euros la inversió en asfaltatge i voreres per al 2026, 600.000 més del previst. L’actuació permetrà renovar 12.300 m² d’espai públic i inclou millores en diversos carrers, prioritzades segons criteris de participació ciutadana.

Altres notícies