Green Day es queden sense número 1 als Estats Units amb “Father of all…”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Sorpresa a la llista d’àlbums dels Estats Units on Green Day s’han quedat sense número 1 amb el seu nou disc “Father of all…” que en la seva primera setmana ha venut només 48.000 còpies. Fa pocs dies sí que aconseguia liderar al Regne Unit. Amb aquestes xifres el nou disc del grup debuta a la quarta posició i es veu superat per Roddy Ricch, Post Malone i Eminem.

S’haurà de veure si el disc remunta en les pròximes setmanes i si superarà les vendes de l’anterior treball “Revolution Radio”, que va vendre 230.000 unitats només als Estats Units, fa 4 anys.

L’entrada Green Day es queden sense número 1 als Estats Units amb “Father of all…” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner can montes

La Bisbal d’Empordà reivindica el paper de les dones durant la Guerra Civil amb unes jornades

La Bisbal d’Empordà acollirà aquest dissabte 24 d’octubre unes jornades dedicades al paper de les dones durant la Guerra Civil espanyola. El Teatre Mundial serà l’escenari de conferències, un documental i un concert. La proposta vol recuperar la memòria de les milicianes i brigadistes. El programa es completarà al novembre amb una sortida als espais de memòria de l’exili republicà.
- Publicitat -

Altres notícies