23.7 C
Pals
Dimarts, 16 setembre 2025
- Publicitat -

Haim presenten ‘Hallelujah’, sota la direcció de Paul Thomas Anderson

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les germanes Haim han compartit ‘Hallelujah’ la seva tercera peça estrenada aquest 2019 i que arriba després de ‘Summer girl’ i ‘Now I’m In It’. Aquesta nova cançó és una balada amb guitarra acústica i aires folk.

Sobre la cançó han explicat que per exemple per la Danielle tracta sobre l’amor fraternal i sobre la telapatía de germans, mentre que Este explica que parla sobre el fet de patir diabetis, ja que ella té aquesta malaltia crònica i sobre la importància de tenir gent a prop per recolzar-se. Alana per la seva part comenta que el seu tros on canta tracta de la pèrdua de la seva millor amiga Sammi Kane Kraft, que amb tan sols 20 anys va morir d’accident de trànsit.

Una vegada més el director de cinema Paul Thomas Anderson s’ha encarregat de dirigir el videoclip.

L’entrada Haim presenten ‘Hallelujah’, sota la direcció de Paul Thomas Anderson ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Sra. Tomasa anuncia el seu comiat amb un concert especial a Barcelona el desembre de 2026

Després de més d’una dècada fent ballar escenaris d’arreu del món, La Sra. Tomasa posa punt i a part a la seva trajectòria. La banda barcelonina, reconeguda pel seu so mestís i avantguardista, ha recorregut 16 països amb més de 500 concerts, actuant en festivals internacionals de primer nivell com Sziget (Hongria), Eurosonic (Països Baixos)

Altres notícies