2.6 C
Pals
Dijous, 29 gener 2026

Controlat l’incendi a Vilopriu

Hi ha activades 8 dotacions terrestres dels Bombers i 5 d'aèries

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Bombers de la Generalitat han controlat un incendi que s’ha declarat aquesta tarda a Vilopriu. És un incendi en una zona propera a les carreteres GI-631 i GIV-6232.

S’han cremat unes 25 hectàrees, el 70% de les quals són agrícoles, i el 30% és forestal. Hi ha una trentena de dotacions dels bombers activades, entre aèries i terrestres.

L’incendi s’ha produit al costat de les piscines municipals, segons els ADF.

En els darrers set anys s’han produït a la zona de Vilopriu més de trenta incendis. Una gran quota de focs que la policia i els agents rurals temen que és provocada per un piròman, del qual es desconeix la identitat.

Un altre incendi a Vilopriu

Un incendi a Vilopriu obliga a tallar la GI-631

Un petit incendi torna a afectar Vilopriu

- Publicitat -
- Publicitat -
00:18:16

Els Descarrilats: “Anem enfeinats fins l’últim moment, però el premi es veure la cara del públic”

Els membres de la colla “Els Descarrilats” estan ultimant els preparatius per al Carnaval, amb la il·lusió intacta malgrat les dificultats. Entre l'esforç per acabar les carrosses a temps i les esperades disfresses fetes a mà, els Descarrilats esperen que el resultat d'aquest any sorprengui el públic i els jurats.

Altres notícies