22.6 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

Incrementen els viatgers amb el reforç del servei de bus a les platges de Begur

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El reforç de la xarxa d’autobusos de Begur aquest estiu està donant resultats. Enguany, s’ha increment el nombre de viatgers en un 17% respecte a les xifres del mateix mes l’any passat. Si l’any passat duia gairebé 6000 persones, ara n’ha transportat quasi 7000. A més, les platges de Sa Tuna i Aiguablava han doblat el nombre de viatgers, sense oblidar  Sa Riera, que és la més gran del municipi, amb un increment d’un 60%.

Aquest any, ha presentat la novetat que es fa de forma ininterrompuda durant el migdia. Fins ara, de les 2 a les 4 de la tarda no hi havia busos. Ara, el servei es fa des de les 10 del matí a les 8 del vespre.

- Publicitat -
- Publicitat -

Adrià Bauzó: “El so de la cobla pot fusionar-se amb diversos estils i arribar a un públic ampli”

El festival Amb So de Cobla celebra la seva novena edició a Palamós amb un programa que combina tradició i innovació. El certamen homenatjarà Pep Ventura i Juli Garreta i presentarà propostes singulars com la cobla formada íntegrament per dones. El director artístic, Adrià Bauzó, destaca l’aposta per portar el so de la cobla a nous formats i públics.

Altres notícies