Intervals de núvols baixos i ascens de la temperatura

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

La setmana comença amb pocs canvis al temps respecte dels dies anteriors. Domini de l’estabilitat meteorològica que també es tradueix en algunes boirines en punts de l’interior al matí, i intervals de núvols baixos que deixaran un cel mig tapat a principi i final del dia, amb més clarianes entre migdia i primeres hores de la tarda. La temperatura serà lleugerament més alta i entre els 12 ºC de mínima i els 23 ºC de màxima.

A partir de demà i fins dimecres una falca anticiclònica ens portarà vent de component sud, que notarem sobretot dimecres, i propiciarà una pujada de la temperatura tant de la mínima com la màxima. Entre dijous i divendres el pas d’un front ens portarà una davallada de la temperatura i esperem que alguns ruixats ajudin a trencar la dinàmica seca d’aquesta tardor.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El model d’atenció als pacients crítics estrenat a Palamós s’estén a l’Hospital de Figueres

La nova unitat disposa de vuit llits i permet atendre pacients complexos més a prop de casa. El projecte preveu arribar als 44 llits per a pacients semicrítics a la Regió Sanitària de Girona.
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Altres notícies