Intervals de núvols i cel variable pel primer cap de setmana de juny

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A les portes del primer cap de setmana de juny, el temps es presenta amb certa inestabilitat i incertesa el pronòstic.

Si bé a principis de setmana els models meteorològics apuntaven a un cap de setmana amb ruixats a partir de divendres, avui ens indiquen poca probabilitat de pluja. El cel però estarà a estones mig ennuvolat amb algunes boirines o núvols baixos que com ahir es poden tornar a repetir a primera hora del dia. Temperatura sense gaires canvis, màximes al voltant dels 25/26ºC però amb ambient que pot ser fins i tot una mica xafogós.

Dissabte alguns intervals de núvols baixos al matí però en general farà bon dia amb estones de temps assolellat. La inestabilitat es notarà més entre la nit de dissabte a diumenge. La setmana acabarà amb un estat de cel variable i no es descarta algun plugim diumenge al matí.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Palamós acull tres jornades consecutives de donació de sang aquesta setmana

La campanya arriba en un moment especialment sensible per a les reserves, ja que les donacions poden baixar prop d’un 20% durant les vacances. A Catalunya calen prop de mil donacions diàries per cobrir les necessitats hospitalàries.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies