Intervals de núvols, plugim al matí i ambient fred

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El dia comença amb més nuvolositat que ahir i de fet al llarg d’aquest matí es produirà algun plugim o petit ruixat.

L’estat del cel serà mig ennuvolat la resta de jornada amb una temperatura màxima al voltant dels 13 ºC i valors mínims de 1 a 3ºC per tant dia força fred avui també.

A primera hora del dia fins i tot el producte pluja o neu del Servei Meteorològic de Catalunya marcava la possibilitat de precipitació en forma de neu al Baix Empordà al coincidir les temperatures baixes de la matinada i l’arribada de la precipitació.

Demà el dia tindrà dos versions força contrastades, per una banda el matí força ennuvolat també algun ruixat o pluja en general amb quantitats minses o poc abundants i  vent del sud-oest, mentre que a la tarda de divendres els núvols s’aniran retirant i el sol acabarà guanyant força protagonisme.

Tot plegat amb una temperatura baixa però que anirà pujant i ja sense gelades durant divendres.

- Publicitat -
- Publicitat -

Protecció Civil alerta de la tercera onada de calor de l’estiu amb temperatures de més de 40 graus

Les nits seran especialment caloroses al litoral. L'episodi també incrementa el risc d'incendis forestals i obliga a reforçar els dispositius d'emergència.

Altres notícies