Investiguen el possible segrest d’un home a Sant Antoni de Calonge

Els Mossos no van trobar cap persona retinguda però es van detenir dues persones per un delicte contra la salut pública

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació per esclarir un suposat cas de segrest a Sant Antoni de Calonge. Segons ha avançat ‘El Caso’ i ha confirmat l’ACN, la policia va rebre un avís cap a les set de la tarda d’aquest diumenge alertant que hi havia un home segrestat. Els agents van activar el Grup Especial d’Intervenció (GEI) i es van desplaçar a l’habitatge.

Allà hi van trobar tres persones, però no semblava que cap estigués retinguda contra la seva voluntat. Durant l’escorcoll al domicili, la policia va trobar-hi una plantació de marihuana i quatre armes de foc. Els agents van detenir un home i una dona per un delicte contra la salut pública, però la detenció d’aquesta última ha quedat sense efecte a la matinada.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torroella i l’Estartit intensifiquen la neteja de platges afectades pels temporals d’aquest hivern i primavera

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí i l’Estartit ha engegat una nova campanya de neteja de platges després dels temporals d’hivern i primavera. Els treballs, majoritàriament mecànics, volen garantir l’estat òptim del litoral abans de l’1 de juny, amb actuacions condicionades per la presència del corriol camanegre.

Altres notícies