Investiguen un incendi de vehicles a l’Arbreda de Palamós

L'incendi es va originar en un vehicle aparcat al parc de l'Arbreda de Palamós afectant-ne a quatre més, allà van trobar un recipient amb gasolina

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Conjuntament, la Policia Local de Palamós i els Mossos d’Esquadra estan investigant l’autoria d’un incendi que es va originar la matinada de diumenge a l’Arbreda a Palamós. El foc va afectar fins a cinc vehicles de l’aparcament i els cossos de seguretat van trobar un recipient amb gasolina.

La hipòtesi actual és que l’incendi va ser una acció intencionada com explica Ràdio Palamós per això ara s’està investigant la possible autoria. L’avís el van rebre pels volts de tres quarts d’una del matí del diumenge quan el foc va començar en un Kia Picanto. Tot i el foc, que també va afectar quatre vehicles més, l’actuació dels Bombers de la Generalitat va evitar danys majors.

La mateixa nit, només quinze minuts abans, es va detectar un altre incendi. Aquest però eren cartons cremant-se a la vora d’uns contenidors d’escombraries al carrer de Josep Fàbrega i Pou, com ha explicat l’emissora local.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Mor un vianant atropellat per un cotxe a la C-31 a Mont-ras

L'accident s'ha produït aquest dilluns 26 d'octubre, poc abans de dos quarts de set de la tarda. Els Mossos d'Esquadra investiguen les causes del sinistre. Amb aquesta víctima, ja són 104 les persones mortes enguany a les carreteres catalanes, segons dades provisionals.
- Publicitat -

Altres notícies