Iron Maiden anuncien el disc doble “Senjutsu”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Fa menys d’una setmana que els Iron Maiden estrenaven ‘The Writing on the Wall‘ i ara la mítica banda ha anunciat el títol del seu nou disc. Es dirà “Senjutsu” i estarà format per 10 cançons, tres de les quals duraran més de 10 minuts.

Es podrà adquirir en doble CD i triple vinil en diferents formats. Es va gravar a principis del 2019 durant el descans de la gira “Legacy”. Està previst que es publiqui el 3 de setembre,

Tracklist

1. ‘Senjutsu’
2. ‘Stratego’
3. ‘The Writing On The Wall’
4. ‘Lost In A Lost World’
5. ‘Days Of Future Past’
6. ‘The Time Machine’
7. ‘Darkest Hour’
8. ‘Death Of The Celts’
9. ‘The Parchment’
10. ‘Hell On Earth

 

L’entrada Iron Maiden anuncien el disc doble “Senjutsu” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El Romanyam consolida la seva segona edició com a punt de trobada de la gastronomia i l’artesania de les Gavarres

La jornada ha combinat gastronomia, cultura i activitats familiars, amb espais ampliats i la incorporació de Calonge i Sant Antoni a l'organització. També ha acollit el lliurament dels Premis Les Gavarres 2026.
- Publicitat -
banner construccinos versan

Altres notícies