Jason Derulo publica Colors, la cançó del Mundial d’aquest 2018

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El cantant estatunidenc Jason Derulo ha sigut l’encarregat de donar veu al Mundial de Rússia d’aquest 2018, l’esdeveniment esportiu més important per part de la FIFA i què començarà el pròxim 14 de juny amb el partit Rússia contra Aràbia Saudita.

El tema, que compta amb la col·laboració de Robin Wesse i Nija Charles, va acompanyat d’un videoclip dirigit per Gil Green en el qual es poden anar veient les banderes dels diferents països que participaran en el torneig i també la representació cultural de cadascun d’aquests.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal és la seu del Catalonia Open WTA 125 i celebra el desè aniversari del torneig de tennis femení

La Bisbal d’Empordà, Capital del Tennis Català 2026, acollirà del 27 d’abril al 3 de maig el Catalonia Open Solgironès WTA 125, amb jugadores d’alt nivell internacional. El torneig combinarà competició, activitats inclusives i propostes educatives, i donarà pas a l’ITF W35 de Platja d’Aro.

Altres notícies