26 C
Pals
Dissabte, 16 agost 2025
- Publicitat -

Jordi Puig: “Oferim concerts en streaming amb l’artista actuant al poble”

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Jordi Puig: "Oferim concerts en streaming amb l'artista actuant al poble"
Loading
/

Jordi Puig és el director de la discogràfica U98 Music, que acaben d’engegar una interessant iniciativa de retornar la música en directe als carrers i places del país.

Aquest divendres 1 el cantant de la Bisbal d’Empordà, Miquel Abras, serà el primer d’estrenar aquest nou format des de Celrà i el concert es podrà seguir en directe des de les xarxes socials de l’ajuntament de forma totalment gratuïta.

Puig destaca que és una manera per oferir música als municipis i perquè els ajuntaments segueixin oferint propostes culturals als seus veïns.

Ens ha parlat de l’equipament tècnic, de la feina que es donarà a molts professionals que s’havien quedat sense feina i una iniciativa que esperen poder continuar mantenint amb la resta d’artistes de la seva discogràfica.

- Publicitat -
- Publicitat -

El rock de Franz Ferdinand com a religió

Franz Ferdinand van incendiar Cap Roig amb un concert ràpid i contundent que va unir públics tan diversos com en una veritable religió del rock. Durant una hora i vint minuts, van repassar clàssics i novetats amb la mateixa energia que als inicis, culminant amb un “This Fire” que va deixar el jardí en eufòria total.

Altres notícies