11.7 C
Pals
Dilluns, 3 novembre 2025
- Publicitat -

Tornen les Jornades Gastronòmiques Sèpia & Clova a Torroella i l’Estartit

Els restaurants Picasso, Alba, Medes II, Can Dalfó, Club Nàutic Estartit i La Palmera serviran uns menús amb propostes de clova i sèpia del 15 de maig al 15 de juny de 2023.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les Jornades Gastronòmiques Sèpia & Clova tornaran a Torroella de Montgrí I l’Estartit del 15 de maig al 15 de juny de 2023. Aquesta edició hi haurà la participació dels restaurants: Picasso, Alba, Medes II, Can Dalfó, Club Nàutic Estartit i La Palmera. Aquests establiments han preparat per a l’ocasió uns menús molt acurats amb propostes de clova i sèpia. També, el Celler Castell de Perelada acompanyarà els menús un any més.

A més, el proper dissabte 10 de juny de 2023, hi haurà el taller creatiu L’art de menjar peix i el Show Cooking Cuinem amb sèpia. Podeu trobar els menús i tota la informació sobre les activitats a: www.enestartit.com o www.visitestartit.com.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses anuncien que el concert de la Castanyada de Cabró Rock no serà l’últim

Oques Grasses han aprofitat el darrer concert de la gira “Coda” a la Castanyada de Cabró Rock per desmentir els rumors sobre el fet que aquell seria el concert de comiat del grup. El propi Josep Montero ho ha deixat clar durant el directe dels osonencs afegint que seran ells els qui ho anunciaran el

Altres notícies