20.4 C
Pals
Diumenge, 13 juliol 2025
- Publicitat -

José Luís Vila de Ciutadans de Platja d’Aro ha sol·licitat la baixa d’afiliat

Diu que ho fa "per motius personals", però igualment seguirà sent regidor com a independent

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

José Luís Villa, de Ciutadans a Castell-Platja d’Aro, ha sol·licitat la baixa com a afiliat “per motius personals”, però vol seguir sent regidor de l’Ajuntament de Castell Platja d’Aro – S’agaró com a independent, segons ha informat ell directament a Ràdio Capital.

Villa encara no ha parlat amb ningú de Ciutadans que li hagi confirmat la baixa. Així doncs, desmenteix el que han comunicat alguns altres mitjans, ja que vol seguir sent regidor.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El Parc Natural del Montgrí planta cara al foc: un model de prevenció en un territori d’alt risc

Amb un risc altíssim d'incendis per la seva vegetació, orografia i presència humana, el Parc Natural del Montgrí aplica des de fa anys un pla de prevenció actiu i exemplar. Franges perimetrals, pastura dirigida, vigilància i coordinació institucional han convertit aquest espai emblemàtic de l'Empordà en un referent en la lluita contra els focs forestals. Amb un risc altíssim d'incendis per la seva vegetació, orografia i presència humana, el Parc Natural del Montgrí aplica des de fa anys un pla de prevenció actiu i exemplar. Franges perimetrals, pastura dirigida, vigilància i coordinació institucional han convertit aquest espai emblemàtic de l'Empordà en un referent en la lluita contra els focs forestals.

Altres notícies