21.8 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Julio Rico: “Ens diferenciem de la resta gràcies a la nostra oferta”

Miquel Curanta
Miquel Curanta
Em dic Miquel Curanta i sóc de Pals. Gestor cultural i de mitjans, he treballat a diverses emissores de Ràdio (Ràdio Begur, Ràdio Costa Brava, 40 Principals, M80 ràdio, Cadena SER, Flaix, Flaixbac, Ona Catalana, Catalunya ràdio). He estat director de l'Institut Català de les Empreses Culturals (2018 - 2022) i del Club TRESC (2008 - 2018). També he fundat una productora de televisió (Creativa Audiovisual) i el 2001 vaig fundar Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Julio Rico, director general de La Santa Market

Ja s’ha estrenat La Santa Market a Santa Cristina d’Aro. El festival se celebra tots els caps de setmana de juliol i agost al Club Hípica Santa Cristina Horse Club. Comptarà amb més de 20 food corners, a més d’una proposta eclèctica i diversa d’artistes, artesans i dissenyadors.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós adquireix el local que acull el servei de Promoció Econòmica

L’Ajuntament de Palamós ha comprat el local del carrer Santa Marta, que fins ara utilitzava gràcies a un conveni amb una entitat bancària. L’espai acull actualment els serveis d’Ocupació i Formació.

Altres notícies