7.6 C
Pals
Dissabte, 18 gener 2025
- Publicitat -

Junts per Catalunya – Sant Feliu de Guíxols denuncia la manca d’inversió en seguretat al municipi

Apunten que en els pressupostos municipals que es volen aprovar per aquest 2025, que s'aprovaran en el ple d'aquest divendres 10 de gener, "disminueixen encara més les inversions en Policia Local"

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Junts per Catalunya – Sant Feliu de Guíxols denuncia la manca d’inversió en matèria de seguretat al municipi. Apunten que en els pressupostos municipals que es volen aprovar per aquest 2025, que s’aprovaran en el ple d’aquest divendres 10 de gener, “disminueixen encara més les inversions en Policia Local“.

Tal com apunten en un comunicat, el passat 2 de gener va ocórrer un nou episodi de vandalisme al municipi, a l’aparcament del Gas Vell. Durant la matinada s’hi van trencar els vidres de 17 vehicles que es trobaven estacionats a la zona. La formació denuncia que aquest no és l’únic incident que es produeix al municipi i que falten “mesures de seguretat com càmeres de vigilància”. Apunten que hi ha una sèrie de “punts conflictius” al municipi on s’hi haurien de col·locar aquestes càmeres.

La formació també ha demanat millores dins el cos de Policia Local i Mossos d’Esquadra, ja que han de servir per “fer front als actes de multireincidència que pateixen els municipis del litoral català”. Per això, a través d’aquest comunicat Junts per Catalunya – Sant Feliu de Guíxols denuncia “la deixadesa del govern actual de la ciutat en matèria de seguretat”.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:18:19

Xavier Santos: “A la jornada que fem aquest dissabte a Torroella es barregen la salut vascular i la passió per la muntanya”

Aquest dissabte arriba a Torroella de Montgrí la jornada solidària per la salut vascular. La voluntat és recaptar fons per l’Associació ActivaTT per la salut, una entitat sense ànim de lucre, que es dedica a la recerca sobre les malalties vasculars, en especial la trombosi. Una malaltia que afecta milers de persones i que sovint passa desapercebuda. I per parlar-ne ens ha visitat el cooperant de l’associació i impulsor de la jornada, Xavier Santos. 

Altres notícies