10.9 C
Pals
Dimecres, 17 desembre 2025
- Publicitat -

La Bisbal debatrà mesures pel riu Daró

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Arriba el projecte Trivers a la Bisbal per salvar el riu Daró. Es tracta d’un procés de participació que pretén recollir mesures per conservar els rius temporals mediterranis. La iniciativa consisteix en trobades a diferents punts de les conques de Catalunya, en les quals investigadors i ciutadans debaten sobre possibles propostes per conservar els rius.

El procés té per objectius obrir un debat sobre l’estat dels rius i realitzar una proposta de mesures conservar o millorar el seu estat. En el cas de la Bisbal es presentarà el projecte i es farà un taller de debat i sortida de camp. Serà el proper dimarts, 24 d’octubre, a l’edifici de Torre Maria.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival Cruïlla presenta la programació del 2026 amb una cinquantena de noms

Aquest matí, la Fàbrica d’Estrella Damm ha acollit la roda de premsa de presentació del Festival Cruïlla, on s’ha donat a conèixer la programació musical de la seva propera edició, que tindrà lloc del 8 a l’11 de juliol de 2026 al Parc del Fòrum. Una edició molt especial que consolida el Cruïlla com una

Altres notícies