23.5 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

La Bisbal delega competències tributàries al Consell Comarcal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà ha aprovat la delegació de diverses competències en matèria de recaptació i gestió de tributs municipals al Consell Comarcal del Baix Empordà.

A partir del 15 de febrer es farà efectiu aquest traspàs de competències de les gestions i recaptació dels ingressos de contribucions especials, de l’impost sobre béns immobles (IBI), de l’impost sobre activitats econòmiques (IAE) de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica (IVTM), el de la taxa de cementiri, el de la taxa de clavegueram, el de la taxa de recollida d’escombraries i la taxa del mercat setmanal.

De tal manera, per fer tràmits relacionats amb aquests impostos i taxes, cal dirigir-se a l’oficina de recaptació del Consell Comarcal: al carrer del Raig, 5 baixos. L’horari de dilluns a divendres és de 9 a 14 h. També es pot contactar telefònicament al 972 64 09 24 o per correu electrònic a recaptació@baixemporda.cat.

D’altra banda, la presentació d’instàncies relacionades amb aquests tributs, com les sol·licituds de bonificacions i exempcions, ajornaments, canvis de domicili o la devolució d’ingressos, s’haurà de fer a les oficines de registre del Consell Comarcal del Baix Empordà, ubicades al carrer dels Tarongers, 2. L’horari d’atenció al públic, amb cita prèvia, és de 9h a 14h, de dilluns a divendres.

Finalment, el pagament de la resta de tributs municipals se seguirà tramitant a l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà, mentre que la recaptació executiva continuarà tramitant-se al Consell Comarcal del Baix Empordà.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies