La Bisbal d’Empordà celebra el seu carnestoltes

S'havia aplaçat per la pandèmia i finalment es va fer ahir a la tarda.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La darrera onada de la pandèmia va provocar el canvi de data de la celebració del carnestoltes a la capital del Baix Empordà. Finalment, la rua es va fer ahir a la tarda, i segons el Diari de Girona, va sortir del Terracotta Museu i va acabar al Passeig Marimon Asprer passant per l’avinguda de les Voltes.

- Publicitat -
- Publicitat -

La indústria de seguretat i defensa al món

En aquest món incert han aparegut amb força la seguretat i la defensa que, especialment a Europa, quedava en...

Altres notícies