13.8 C
Pals
Dilluns, 4 desembre 2023
- Publicitat -

La Bisbal desestima les al·legacions de Sorea i rescindeix definitivament el contracte de l’aigua

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La Bisbal desestima les al·legacions de Sorea i rescindeix definitivament el contracte de l'aigua
/

El Ple de la Bisbal d’Empordà ha decidit desestimar les al·legacions de Sorea després que l’Ajuntament declarés nul el contracte de la gestió de l’aigua. Ho fa escudant-se en el dictamen de la Comissió Jurídica Assessora de la Generalitat, que va recomanar aturar el contracte.

L’alcalde de la Bisbal, Lluís Sais, considera que no declarar nul ara el contracte seria contradictori. Són declaracions a Ràdio Capital.

Ara, l’Ajuntament està fent números de la quantitat que suposaria la liquidació del contracte, en base a les invesions que s’han fet. El consistori afirma que les inversions s’havien de pagar a 20 anys i ara s’hauran de pagar de cop.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’atur creix al novembre en 395 persones a les comarques gironines però millora prop de 5 punts respecte fa un any

L'afiliació a la Seguretat Social baixa un 2,39%, la caiguda més gran de Catalunya i la tercera de tot l'estat.
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -