Personalitza les Preferències de Consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-te a navegar eficientment i realitzar certes funcions. Trobaràs informació detallada sobre totes les cookies en cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al teu navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.

També utilitzem cookies de tercers que ens ajuden a analitzar com utilitzes aquest lloc web, emmagatzemar les teves preferències i proporcionar el contingut i els anuncis rellevants per a tu. Aquestes cookies només s'emmagatzemaran al teu navegador amb el teu consentiment previ.

Pots triar activar o desactivar algunes o totes aquestes cookies, però desactivar algunes d'elles pot afectar la teva experiència de navegació.

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha cookies per mostrar

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha cookies per mostrar

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha cookies per mostrar

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha cookies per mostrar

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha cookies per mostrar

25.4 C
Pals
Dimecres, 11 juny 2025
- Publicitat -

‘La Bisbal en tots els sentits’: la nova campanya de promoció turística de Visit La Bisbal

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

‘La Bisbal en tots els sentits’ és l’eslògan de la nova campanya engegada per Visit La Bisbal per tal de promoure el turisme al municipi. La crisi sanitària de la Covid-19 ha afectat profundament al sector turístic, preveient una  temporada d’estiu atípica per la baixa previsió del turisme internacional a les principals destinacions turístiques. La Bisbal, situada a la destinació Empordà i Costa Brava, és una població que acull visitants captius de la Costa Brava gràcies a l’oferta d’artesania vinculada a la ceràmica, al mercat setmanal i al patrimoni, principalment situat al nucli antic. Per tal impulsar el sector després de la crisi del coronavirus, seguint les directrius del Consell d’Iniciatives Econòmiques, el consistori ha engegat una campanya per atraure el sector turístic captiu a la regió i de proximitat (turisme nacional).

La iniciativa, desenvolupada per Letsfilm Studio, té com a objectiu principal aconseguir atraure turisme ja captiu a la Costa Brava i/o de proximitat (Catalunya i Sud de França) per a la temporada 2020 i, alhora, reposicionar la Bisbal d’Empordà en un públic que potencialment ja coneix el municipi, mostrant que s’ofereix una oferta alternativa al sol i platja vinculada al sector artesanal: un rere país sense aglomeracions, autèntic, proper, amb oferta local d’artesania i ceràmica, amb recursos patrimonials. La campanya publicitària es llança en diferents formats: vídeo, fotografia i disseny gràfic que es distribuirà per mitjans digitals i xarxes socials: Instagram, Google Adwords, Facebook, o mitjans de comunicació digitals, entre d’altres. Mitjançant l’anunci promocional, es vol mostrar tot el que un visitant pot conèixer i fer a la Bisbal d’Empordà amb i en tots els sentits, ja que al final, quan es torna d’un lloc, es recorda per tot allò que t’ha captivat (les olors del menjar, un paisatge que t’ha enamorat, la tranquil·litat de la natura, etc.).

I és que la potència visual de la campanya vol captar amb essències eminentment bisbalenques: el pessigolleig d’unes mans al tocar el fang, el sabor d’un pastís Bisbalenc al provar-lo per primera vegada, el so dels ocells passejant per Castell d’Empordà o un concert al Terracotta Museu. La finalitat: captivar a l’espectador en tots els sentits, i mostrar que la Bisbal d’Empordà captivarà als visitants per l’oïda, el gust, el tacte, la vista i l’olfacte, mostrant un ampli ventall d’activitats per fer durant un dia sencer.

- Publicitat -
- Publicitat -

Santa Cristina tanca la cala del Senyor Ramon pel risc de despreniments

La mesura s’ha pres com a precaució, després de detectar un increment del risc d’esllavissades.

Altres notícies