18.5 C
Pals
Dissabte, 20 abril 2024
- Publicitat -

La campanya de tasses exclusives de Ceràmica de la Bisbal, finalista als Premios Nacionales de Artesanía

Un comitè format per experts del sector artesà i representants del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo ha seleccionat una quinzena de finalistes, entre els quals s’hi troba la campanya bisbalenca

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La campanya Limited Edition 2021 amb set tasses exclusives d’edició limitada de Ceràmica de la Bisbal ha estat seleccionada com a finalista dels Premios Nacionales de Artesanía. La 14a edició del certamen ha rebut un total de 116 candidatures d’arreu de l’Estat Espanyol i de multitud de sectors: un comitè format per experts del sector artesà i representants del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo ha seleccionat una quinzena de finalistes, entre els quals s’hi troba la campanya bisbalenca.

El Premios Nacionales de Artesanía consten de 5 categories, tres de les quals són per a proiectes d’artesans i dues per a la tasca de promoció per part d’entitats privades i públiques: s’han seleccionat tres candidatures per a cadascuna. Concretament, la campanya promoguda per l’Ajuntament de la Bisbal opta al guardó Premio Promociona para Entidades Públicas. Així, competirà amb el Centre Artesanal de Menorca per una campanya que promou l’artesania de l’illa amb la iniciativa ‘De seny’ i amb l’Escuela de Arte 3, centre públic d’ensenyament d’arts plàstiques i disseny de la Comunitat de Madrid.

Els Premios Nacionales de Artesanía són convocats anualment pel Ministerio de Industria, Comercio y Turismo a través de l’Escuela de Organización Industrial (EOI) i la seva àrea de promoció de l’artesania, Fundesarte. El seu objectiu és contribuir a el desenvolupament i la competitivitat de les pimes de el sector artesà, així com incentivar la innovació, el disseny i la seva capacitat d’adaptació al mercat.

‘Tria la teva tassa’ és l’eslògan que acompanya la primera edició limitada de producte de la marca Ceràmica de la Bisbal, que es va llançar el juny passat. Els productes de la campanya poden comprar-se a les pròpies botigues de ceràmica de la Bisbal d’Empordà. El consistori bisbalenc va impulsar el projecte de la marca Ceràmica de la Bisbal juntament amb els productors i comerciants adherits a la marca, creant la primera edició limitada de producte de la marca: la Limited Edition 2021.

Una setena de productors de la marca Ceràmica de la Bisbal van produïr un número limitat de tasses exclusives per a aquesta edició limitada. Tasses que mai s’havien fet i que mai es tornaran a fer són les protagonistes de donar a la marca Ceràmica de la Bisbal el valor afegit que mereix. Les tasses, exclusives, van dins d’un embolcall únic identificat amb el productor que l’ha creat, van acompanyades d’un certificat d’autenticitat numerat i un fulletó explicatiu dels valors de la marca ceràmica de la Bisbal. Els productors que formen part de la Limited Edition 2021 són: Rulduà Ceràmica, Ceràmiques Pantaleu, Ceràmica Ley, Ceràmiques Planas Marquès, Ceràmica Yuma, Estudi Ceràmic [ba_Ro] i Ceràmica Artesanal LB. Un total de botigues adherides a la marca comercialitzen aquestes tasses i, a cada establiment, es poden trobar les 7 tasses diferents, per tal que es pugui escollir quina comprar. Les botigues que comercialitzen l’edició limitada de les tasses són les següents: La Botiga, Ceràmica Planas Marquès, Ceràmiques Bosch, Ceràmiques el Tallaret, Filigranes 60, Ceràmiques de la Bisbal Fang, Rulduà Ceràmica.

La marca ‘Ceràmica de la Bisbal’ és un distintiu d’origen protegit a nivell de la Unió Europea que serveix per individualitzar, personalitzar i reconèixer els productes ceràmics elaborats a la Bisbal i als pobles del seu entorn, dels que no ho són. Aquesta marca, garant d’autenticitat, és gravada o marcada pels productors locals en qualsevol tipus de producte ceràmic (artístic i decoratiu, terrissa, rajoleria, material de bòbila, revestiments i paviments). Un Consell Regulador, integrat per representants municipals i empresarials, és qui vetlla pel bon ús de la marca i pel foment de la qualitat dels productes emparats per aquest distintiu.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La mare del nen assassinat a Bellcaire d’Empordà té amnèsia posttraumàtica, però recorda no poder ajudar-lo

Els sanitaris que van atendre la dona, que han declarat als jutjats aquest divendres, apunten que les lesions van posar en risc la vida de la mare.
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -