La Cantada d’Havaneres de Platja d’Aro se celebrarà el 4 d’agost després de l’ajornament per pluja

L’acte, ajornat per mal temps, reunirà Neus Mar, Arjau i Els Cremats. Interpretaran 24 peces i clouran amb La Bella Lola i El Meu Avi.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Cantada d’Havaneres i Cançons de Taverna de Platja d’Aro se celebrarà el dilluns 4 d’agost a la Platja Gran, al sector del Cavall Bernat. L’acte havia quedat ajornat el 12 de juliol per l’alerta de pluja emesa per Protecció Civil.

Aquesta serà la 42a edició i comptarà amb la participació de Neus Mar, acompanyada per Les Joves Veus del Mar, així com els grups Arjau i Els Cremats. Les formacions interpretaran 24 peces i tancaran el concert amb els clàssics La Bella Lola i El Meu Avi.

L’esdeveniment començarà a les 10 del vespre i serà d’accés gratuït. El públic disposarà de cadires sense numerar i podrà comprar el mocador commemoratiu i un got de cremat per 2 euros. Paral·lelament, s’hi celebrarà el 17è Mercat d’Estiu amb parades d’artesania i productes alimentaris.

La Cantada, organitzada per la regidoria de Turisme de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, és una de les més reconegudes de la Costa Brava i es retransmetrà en directe per Televisió Costa Brava i La Xarxa+. Forma part d’un cicle de cinc cantades previstes durant l’agost a diversos punts del municipi.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:11:29

David Perpinyà: “La càmera és tan bona com la persona que hi ha al darrere”

El fotògraf David Perpinyà presenta la seva primera novel·la 'Un panorama per a retratar' aquest dissabte a Sant Antoni de Calonge. L’obra, amb to autobiogràfic, reflexiona sobre la mirada fotogràfica, l’aprenentatge i el valor de l’experiència davant l’impacte de la tecnologia i la intel·ligència artificial.

Altres notícies